torsdag 10 februari 2011

Träning och trasiga fingrar

Dagens träning blev 30 minuters crosstrainer- jag kan säga att de sista 10 minutrarna gick långsamt eftersom batterierna i mp3 spelaren tog slut! Dessutom hade jag Thilde på golvet och hon satt och pärlade halsband.....ända tills hon hade alla pärlor på golvet!!! Men men jag tränade intensivt i 30 minuter och det var ju meningen:).

Jag har spritat sönder mina händer tror jag.....eller ja vissa fingrar har sprickor o dessa gör ont ont ont (om det är handspriten på jobbet som gjort det det vet jag ju inte, men jag kan inte komma på ngn annan orsak).
Någon som har tips på en bra handkräm?

I morgon är det redan fredag och tittar man tillbaka på veckan så sammanfattar jag den med: träning, jobb, storm, töväder, LERA,sjuka barn och en vecka närmare ljusare tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar