fredag 4 februari 2011

rubrik saknas

Ja jag har ingen rubrik för när jag satte mig ner visste jag inte vad jag skulle skriva om.
Veckan som gått har fortsatt i nästäppans tecken och jag blir så trött på att vara trött!

I måndags var det start för knattehandbollen - som Thilde har längtat!
Måndagens motion blev promenaderna till och från jobbet.

I onsdags kväll var jag så trött på att alltid vara trött så då ställde jag mig på crosstrainern och tränade intensivt i 50 minuter. Det var så att benen darrade när jag gick av crossen - men så gött det var!

I torsdags (igår) blev motionen promenaderna till och från dagis o jobb. Thilde bestämde nämligen att vi skulle gå och jag frågade henne många många gånger om vi verkligen skulle och om hon orkade. Orkade gjorde hon o så duktig hon var för jag såg på henne att hon tyckte det var jobbigt, men hon visste att det var hon som bestämt detta och att jag hade frågat henne om hon verkligen orkade:) Älskade unge!!

Idag är det redan fredag igen och i morgon är det lördag och vägdag - ska bli spännande att se om det blivit ngt minus den här veckan eller inte.....

Jag hoppas att jag snart nått den första minus 10 kg stolpen

1 kommentar:

  1. Du är ju grymt duktig med ditt tränande! Keep up the good work!

    SvaraRadera