onsdag 16 februari 2011

Blåst

Ja den här jäkla blåsten är jag trött på! Det är ju skitkallt ute fastän det bara är -2grader typ. Då har jag hellre mycket snö, minus 10 grader och sol än detta möget! Det går verkligen in i märgen på en....

Idag var det återigen dags för alla i detta huset att gå till dagis och jobb och jag är glad att vi är tillbaka i våra rutiner igen. Dock är inte Meija lika glad åt det...på morgonen har hon en lång utläggning om att hon faktiskt vill vara hemma och när vi kommer ut ur bilen på parkeringen så gråter hon. Jag vet ju att det kommer perioder då barn inte vill gå till dagis, men det är likväl jobbigt att lämna ett ledset barn...det gör ont i mammahjärtat.

 Träna....känner jag inte alls för idag....får se om det blir en stund på crosstrainern eller om det blir en stund i soffan.

1 kommentar:

  1. När allt kommer omkring tror jag du har tränat lite idag med. Själv ska jag på Vattengympa om 10 minuter. Vill också sita kvar i soffan i värmen men ack nej..... Nu eller aldrig gumman. Kämpa på :) jag hajar på dig. Kramen // Jenny

    SvaraRadera