måndag 14 februari 2011

Så jag just nu!

Ja när jag fyllde år fick jag tankekort av mina kollegor och de är så rätt - så mycket jag just nu. Idag har jag ett där det står: "Du är på väg". Vilket jag ju är...jag är på väg någonstans- hur när och var det kommer sluta det vet man aldrig, men på väg är jag i alla fall.


Att titta på bilder från förra och förr förra året gör ibland ont....Tänk som jag såg ut! Det fotot jag la ut härom veckan där har jag ju ingen midja! Förra året när det var så mycket snö orkade jag inte åka pulka med barnen - den här vintern har jag njutit av vintern och aktiviteter!!
Jag är långt ifrån nöjd med hur jag ser ut nu, men jag är nöjd över att jag gör något åt det!

Våga tro på dig själv och du kommer gå hur långt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar