lördag 5 februari 2011

Ja se det töar!

Ja vad underbart! ( Ja jag vet att det bara är början på februari och att det kan komma lika mycket snö igen- men jag njuter så länge jag får)!

Vi somnade till så här mycket snö.....



... och vaknade till detta:)

Lördag är det idag vilket betyder vägdag och tada: vågen stannade på - 0,5kg den här veckan!! Jippi!!
Så totalt har jag tappat 9,3kg---> snart har jag tappat 10kg!!! Jag som trodde att jag skulle ge upp för att det tar sådan tid, men jag vill detta så gärna så det får mig nog att hålla ut.
Nu tar vi eller rättare sagt jag nya tag mot kommande vecka och jag hoppas verkligen att jag känner mig piggare för veckan som varit har varit pissig rent ut sagt! 

Vad ska ni som läser träna nästa vecka? Vad är era mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar