torsdag 10 februari 2011

sjukstuga

har vi här. .....
Thilde har haft feber och hosta sen i lördags...eller ja nu har hon ju bara hostan kvar, men den gör ju att hon inte orkar någonting den stackarn. Meija är också förkyld så T har vabbat mån-ons och jag vabbar idag o i morgon- sen hoppas vi att de är friska.

Träningen går bra...i måndags var det promenad till och från jobbet plus handbollen och i tisdags var det powerwalk och det var så skönt att komma ut!
Igår blev det en ofrivillig vilodag eftersom jag somnade hos Meija när jag skulle natta henne och eftersom jag vaknade vid 22 så kändes det inte som om jag pallade träna:).

Här om dagen hade vi storm o ja jisses vad det blåste!!! vid halv ett på natten gick både jag och Tony upp för det lät som om hela huset skulle blåsa iväg - barnen sov dock hela natten!

Igår påbörjade T renoveringen av den lilla toaletten så det ska rivas tapeter, slipas och spacklas och slipas och fixas, men så fint det kommer bli när det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar