söndag 29 januari 2012

Veckan som gått

Den här veckan har träningsmässigt sett lite annorlunda ut än de andra, jag har nämligen haft två vilodagar i samma vecka!
Känns helt okej med tanke på vad vågen visade i lördags!

Måndag: Jogg med barn i sulky till och från handbollen
Tisdag: Vila
Onsdag: Crosstrainer 45 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: Crosstrainer 30 minuter (morgon)
Lördag: Crosstrainer 40 minuter
Söndag: Crosstrainer 40 minuter

Nu tar vi nya tag mot kommande vecka och jag hoppas att den går lika bra som denna!

Tack alla som pushar och berömmer - det värmer verkligen och det behövs verkligen för den här resan är inte lätt.

Jag har gått från att dricka mängder av läsk, äta en massa godis och mackor och alldeles för stora matportioner till att inte dricka någon läsk eller äta godis, äter minimalt med mackor och har lagom stora matportioner. Successivt har jag gått på avvänjning kan man ju säga:).
Det finns dagar när jag bara får sånt sug,men det dämpas med frukt och grönsaker och sen är det bra med det.
Träningen har också fått en stor del i mitt liv och det känns nästan som när jag spelade fotboll - då hade man ju några träningar/vecka. Helt underbart känns det!
Finns det något skönare än när man kört skiten ur sig på ett pass? Eller när man tränar och det känns som om man kan träna i flera timmar?

Vilka är mina mål då? Jo:

* Gå ner i vikt
* Orka springa 5 km den här våren
* Må bra

2 kommentarer:

  1. Jag är jätteinponerad av dig det är verkligen en tuff resa du har gjort! Du är absolut en inspirationskälla!! Kram Gunilla

    SvaraRadera