fredag 6 januari 2012

Jajjemensan!

25 minuter på crosstrainern blev det idag och fastän det bara var 25 minuter så var intensiteten desto högre och det kändes rejält i hela kroppen! Så härligt att vara på gång! Alla pass kommer inte bli monsterpass på flera timmar utan min målsättning är ju att få in så många pass i veckan som möjligt. Passen kommer att vara olika i intensitet för jag tror inte på att köra stenhårda pass varje dag för när ska kroppen återhämta sig?

Efter träningen blev det en härlig eftermiddag ute i SOLEN! Ja du läste rätt, vi har haft sol idag! Så underbart! Jag stod där ute och bara njöt. Thilde var lycklig för hon hittade både is och vatten:).

Annelie: Jag har olika morötter för varje tre kilo som jag går ner och det slutliga "priset" kommer vara en familjefotografering.

Kerstin: Härligt! Då kör vi tillsammans från måndag!!!

2 kommentarer: