lördag 23 juni 2012

Vecka 25

Har varit en kort vecka på jobbet eftersom det var midsommar i går. Träning hittills den här veckan har det varit lite tunt med. Måndag och fredag var jag på gymmet och tränade och idag fick crosstrainern en genomkörare.

Träningen på gymmet går bra. Jag kör just nu cardioträning och styrka. Styrkan är ju verkligen någonting som jag behöver och jag fixar nu 60kg i benpress( För mig är det bra med tanke på att när jag började på gymmet klarade jag 40kg). De ställen som jag är svag på är armar/axlar/överkropp vilket ska tränas på måndag.

Nästa vecka är redan planerad och vi får in både träning,körlektioner och mys:). Har lärt mig att om man bara planerar så får man in mycket i kalendern och då menar jag inte mycket så att det känns övermäktigt utan "lagom".

Sista veckan på Ärlan är det vecka 26 och sen är det jobb vecka 27 på sammanslagningen och sen är det SEMESTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar