onsdag 27 juni 2012

Trött och glad...

... efter ännu ett pass på gymmet!

Idag blev det 10 minuter promenad på löpbandet som uppvärmening, sen körde jag igenom mitt styrkeprogram+ 2 varv i cirkelgymmet och så avslutade jag med 10 minnuters intervall löpning på löpbandet. Behöver jag säga att jag är ganska eller jättetrött i kroppen nu??? Men det är en sån där härlig trötthet som verkligen säger mig att jag tränat ordentligt idag!


http://www.in2shape.se/

Jag är verkligen nöjd med att ha valt gymträning. Dessutom är personalen väldigt engagerad och många gånger får man kommentaren: "bra jobbat " när man går därifrån vilket gör att i alla fall jag blir GLAD!

Barnen var med idag och de var jätteduktiga. Spelade spel, hejade på och tittade på de andra som tränade:)

1 kommentar:

  1. jag längtar efter att träna - men nu går det inte. Blir anfådd av en kort promenad :(

    SvaraRadera