måndag 25 juni 2012

Att förändra sina mål

Mina mål när jag började träna var att gå ner i vikt och att få in motionen i vardagen.
Målen nu är fortfarande att gå ner i vikt, men också att må bra genom att träna, förändra kosten, forma kroppen och stärka den till framtiden. Ett mål jag har är också att visa andra att det går- allt handlar om att VILJA förändra och att bli MEDVETEN om hur.


Jag är stolt över de 21 kg som jag gått ner och över alla pass jag genomfört. Många av passen har jag fått tvinga mig till att genomföra men jag har gjort dem! Jag har fram tills nu tränat innanför husets väggar alternativt ute och promenerat, men det har varit för att inte ha några skäl till att inte genomföra något pass. Jag och crosstrainern (eller jag crosstrainarna - har ju haft två) har tillbringat många timmar tillsammans vilket jag har behövt. Tiden har varierat- allt från 20 minuter till 60 minuter på crosstrainern- för mig har inte det viktigaste varit tiden utan att jag har tränat och fått in träningen i vardagen!


2 kommentarer:

  1. Riktigt bra jobbat Petra, viljan är verkligen viktig. Man mår så mycket bättre efteråt. Kämpa på:)

    SvaraRadera