måndag 4 juni 2012

Gott och blandat!

Pass två på gymmet kändes också helt okej. Armarna var dock slitna sen lördagens träning så det blev mest ben och kondition. Körde lite armar, men med mycket mindre motstånd än i lördags. Benpressen gick bättre och jag kunde lägga på 20 kg i dag:). När tekniken sitter kommer det bli mycket lättare.
Meija var med som support och hon dansade till musiken, var vattenflaskbärare och tittade ut de andra som tränade. När vi gick hem sa hon: "Mamma idag tränade vi bra ska vi gå hit i morgon också?!".
Älskade barn *ler*

Thilde gick med en kompis hem från förskolan och nu när hon kom hem var hon sur för at hon inte fick sova över!!! Jisses dessa 6-åringar säger jag bara! 1000 utbrott per dag är ju inte ovanligt! Just nu längtar hon till skolan i höst och hon tycker inte att hon ska behöva gå kvar hos småbarnen....

Nu är det bara 15 dagar kvar att jobba på Ärlan....känns som jag skrivit tidigare både bra och vemodigt....Bra för att jag kommer anta nya utmaningar i höst och vemodigt för att jag varit på Ärlan sen -07. Man tillbringar ju ganska mycket tid på jobbet ju:).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar