lördag 16 juni 2012

Eko

ja här har det inte hänt mycket på ett tag. Orken och tiden har inte funnits för det har varit andra saker i mitt liv som har kallat på min uppmärksamhet!

Vi har bla varit i Hjo och firat Emma som tog studenten och sen har jag jobbat och så har jag tränat och självklart UMGÅTTS med min FAMILJ!

Efter några vägningar med plus på vågen så visade den återigen minus den här veckan- skönt då är jag på rätt spår igen. Jag missade mitt första mål den 7 juni med 3 kg, men jag gråter inte mängder för det för med tanke på hur de sista månaderna har sett ut - både mentalt och fysiskt så hade jag inga stora förväntningar på att lyckas, men jag är inte bitter för det som sagt utan jag har, utifrån de förhållanden som blev, gjort mitt bästa och mer kan jag inte begära.

Nu tar jag nya tag inför resten av året! Jag började morgonen med en härlig PW på 6,6km. Det var stumma ben som gick,men runt kom jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar