söndag 10 april 2011

Utedag

Idag har det verkligen varit en härlig dag ute! Redan när vi vaknade sken solen och temperaturen klättrade en bra bit upp - så mycket upp att jag idag var ute i shorts och t-shirt:).
Vi började med att gå igenom nästan alla lådor vi tog hem från svärfars hus igår och innehållet sorterades i slänga,skänka och ha kvar....en hel del grejer är det ska ni veta. Sen gick vi ut och jag fixade i rabatterna och Tony fixade trädgården på baksidan och rensade upp i garaget (det var behövligt ska jag be o få tala om)!

Barnen var ute och lekte hela tiden och Meija har fått en ny idol! TACK T för att du tog dig tid att vara med Meija fastän hon var blyg i början. Du var den enda hon pratade om här sen!
Meija tog en dusch(just för att T sagt att hon skulle) och sen deckade Meija i soffan framför tvn - hon hann inte ens se Bolibompa!
Thilde hon passade på att mysa med mig och Tony innan hon tillslut somnade mitt i en mening. Utelivet tar hårt på dem!

I morgon är det jobbedag för mig igen- veckorna bara försvinner och snart fyller vår lilla tjej 5 år!! Jisses vart har den tiden tagit vägen?

Hoppas att ni alla som läser också haft en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar