söndag 17 april 2011

Träning

Nu är det dags att på allvar utmana mig själv och min träning. Igår gjorde jag ett litet pass och bara det lilla känns som bare den i kroppen:) blir glad om jag kan gå ordentligt i morgon! Det känns precis som om alla toastolar är för låga och trappor ska vi ju inte snacka om (tur att vi bor i enplans).

Vad är det som jag ska utmanas med då? Jo det här med styrka.....jisses vad jag INTE är stark! Herregud jag håller ju på o dö efter 10 situps och armhävningar ja dessa ska vi inte snacka om! Tänk vilken skillnad på mig nu och innan när jag spelade fotboll - armhävningar och situps var ju en del av varje träning.

I alla fall så har jag satt ihop ett program bestående av 10 olika saker.... t ex: kissande hunden, armhävningar, situps, utfall, en övning som jag kallar armhävningar/sol, plankan,upphopp mm.

Mål 1 är att orka ett varv
Mål 2 är att orka 2 varv
Mål 3 är att jag utvecklats så mycket så att jag kan göra nya saker:)

Sen hoppas jag ju att våra bootcamps startar snart:).

Hur lång tid har jag på mig? Jo fram till semestern som kommer bli någon gång vecka 28 typ, så jag har en bra bit kvar om man säger så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar