lördag 9 april 2011

Punkt

ja idag har vi satt en punkt. Svärfars hus är nu redo för sina nya ägare. Det är både med vemod och lättnad vi låste dörren och åkte därifrån. Vemod därför att allt blev så definitivt idag - vi kommer inte grilla där i sommar, barnen kommer inte åka hem till farfar. På den andra sidan finns lättnaden över att inte ha två hus att fixa och att vi nu tar nya steg i livet...vi fortsätter.
__________________________________________________________________________________

När vi kom hem blev det en massa fix här hemma - givetvis blev det också grillning i det underbara vädret!
Sen gick jag igenom min garderob och ut åkte 3 par byxor oxh lika många tröjor. Hittade den gröna toppen som jag inte kommit i sen jag jobbade i Flyinge - innan jag fick Thilde...typ 2005! Lite glad blev jag!



-10,5kg:)
                                                                   Ignorera ansiktsuttrycket!!!





4 kommentarer:

  1. Du är så braaaa! Snygging där! Heja dig!
    Kram Nina / Loon

    SvaraRadera
  2. Och förstås extra kramar, förstår att det är dubbla känslor inför att lämna i från er huset... Livet går vidare men minnen består.

    SvaraRadera
  3. Så fin du är Petra! Jättesnygg! Även väldigt fint när du har håret löst som på mittenbilden.
    /Ruby-Linda

    SvaraRadera