söndag 18 mars 2012

Hur gör du?

Jag får många frågor om vilken diet jag kör och svaret är att jag kör min egen:). Det är en blandning av allt skulle jag tro. Det stora är dock att jag minskat kolhydratintaget i och med att jag nu inte kränger mackor, mackor och åter igen mackor jämt.

Sen dricker jag inte läsk utan vatten och just vattenmängden har ökats rejält. Innan drack jag bara vatten när jag var törstig.

Sen har jag ju ökat träningen eller rättare sagt börjat träna:). Crosstrainern och styrkan/joggen på Wiispelet är mina följeslagare. Nu kommer promenaderna och jogginturerna som två nya följeslagare och för mig är joggingen den stora utmaningen.

Som ni ser tränar jag inte på gym utan jag gillar att träna hemma och ute. Jag är inte och har aldrig varit en gymmänniska utan gillar att vara ute.

Jag kör mitt race och jag tror på att det fungerar - därför fungerar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar