söndag 19 februari 2012

Veckan som gått

har varit lite som en återhämtningsvecka. Visst har jag tränat men inte så mycket som de föregående veckorna. Veckan har dessutom varit fylld av möten, läxor, utbildning och kvällsmöten och då får träningen helt enkelt stå åt sidan lite.

Måndag: Joggade till och från personalmötet
Tisdag: Vila
Onsdag: 20 minuter crosstrainer + styrka
Torsdag: Vila:
Fredag: 40 minuter crosstrainer
Lördag: Vila
Söndag. 40 minuter crosstrainer + styrka

En bra vecka för att vara en så full jobbevecka!

Vågen i lördags visade minus 0,5kg vilket jag är mer än nöjd med! Nu kommer det gå långsammare och jag måste höja intensiteten i träningen för att fortsätta gå ner i vikt så det kommer bli en utmaning:).

Veckan som kommer har jag ännu inte planerat - jag längtar ju ut och jogga men jag vill ha lite torrare väder och lite mindre is så jag får väl hålla mig lite till!

2 kommentarer:

  1. Hejje! Nyfiken som jag är måste jag ju fråga.. Vad säger kroppen egentligen om att jogga? Jag är ju bara himla nyfiekn heeela tiden ;-)

    SvaraRadera
  2. jaadu Nanny kroppen är väl liiite delad:)
    Ena hjärnhalvan säger ååå vad kul! Andra säger Är du inte klok eller? och benen säger förhoppningsvis att det funkar!

    SvaraRadera