söndag 12 februari 2012

summering

Ja vågen visade +- 0 den här veckan vilket jag är jättenöjd med!
Träningsmässigt har det varit sådär, eller jag har ju tränat lika många minuter som förra veckan men inte med samma intensitet . Det och mindre sömn är en bidragande orsak till att jag stått stilla.

Måndag: 20 minuter Crosstrainer
Tisdag: Vila
Onsdag: 30 minuter wiifit jogg
Torsdag: 40 minuter wiifit jogg
Fredag: 40 minuter crosstrainer
Lördag: 40 minuter crosstrainer
Söndag: 60 minuter crosstrainer

Nu sitter jag här och laddar mentalt för nästa vecka som innehåller både utbildning och kvällsmöten så jag ska försöka få in något pass på morgonen.

_____________________________________________________________________________
I dag har det kommit en hel del snö så jag och Thilde har varit ute och skottat och skottat ( och såklart lekt i snön).
Ni som känner mig vet att jag gillar snön, men just i år känns det lite konstigt att snön kommer nu...jag hade ju liksom börjat längta efter våren!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar