lördag 25 februari 2012

Blåsigt

Ja jisses vad det har blåst i natt och vad det fortarande blåser! Något positivt är ju dock att vår baksida börjar torka upp så att där inte flyter en massa vatten:).

Det är inte bara ute det blåser utan lite varstans.

Det blåser en vind...
...en vind som förändrar. Förändringar är inte alltid lätta och självklara men i mitt fall känns det bara bra!

En av förändringarna är ju som ni redan vet min vikt. Dagens vägning visade på minus 0,8kg den här veckan och totalt är jag bara 0,4kg från att ha tappat 20 kg! Tänk 20 kg! Det är för mig ganska mycket:).

Den andra förändringen är den spännande utvecklingen på jobbet och min fortsatta personliga utveckling. Jag har en bra magkänsla just nu och jag hoppas att den håller i sig länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar