torsdag 2 februari 2012

AJ!

Dagen kunde slutat illa vid 8.30 i morse då jag kliver ut på trappan, går ner och trampar snett med foten! Ont gjorde det kan jag säga! Efter att jag sagt några väl valda ord och några tårar stoppade jag ner barnen i joggingvagnen och så bar det av till förskolan och jobbet. Nu ikväll gör det faktiskt inte ont i foten!

I kväll blev det 30 minuter på crosstrainern- 30 härliga och jobbiga minuter! Körde ett litet annorlunda program där intensiteten stegrades och det var riktigt gött! Det känns i kroppen!

Här i skåne har vi haft det kallt i dag. När jag och tjejerna gick iväg var det minus 12 grader och nu när vi gick hem var det minus 10! Vi är ju inte riktigt vana vid kylan den här vintern! Förra vintern var det kallt LÄNGE så då vande man sig, men nu..... jag längtar till våren så att jag kan börja jogga ( mina luftrör fungerar inte nu när det är så kallt) och gräset och träden börjar grönska!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar