onsdag 26 oktober 2011

Mörkaste dagen?

Idag känns det som om det har varit den mörkaste dagen på länge! I morse när jag och tjejerna gick iväg till förskolan/jobbet så var jag tvungen att titta på klockan för det kändes som om jag lämnade huset en timme för tidigt - så mörkt var det!
Det har varit en riktig ruggig höstdag fylld av regn, regn och regn, men vad gör det? Vi hade i alla fall kul på jobbet för som vi hoppade i vattenpölarna - barnen trodde inte jag var riktigt klok när jag började hoppa i vattnet, men kul ja det hade vi!

I morgon ska jag komma ihåg och ta med mig reflexvästen för det är ju mörkt ute när jag och tjejerna går hem från förskolan (de dagar jag stänger). Idag orkade jag gå med barnen i joggingvagnen HELA vägen hem. För er som tycker att det är lätt som en plätt - grattis! För er som inte vet var vi bor så kan jag bara säga så här: Det går uppför hela vägen hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar