måndag 17 oktober 2011

Måndag

Idag tror jag att det har varit den segaste måndagen på länge! I morse när jag gick upp kändes det som om jag precis gått och lagt mig och sen fortsatte den segheten resten av dagen.

Måndag betyder också knattehandboll och det är så kul! Thilde älskar det men tycker att det blir roligare nästa år när de kommer spela bara 06or tillsammans. Frågan är om Meija fortsätter när inte Thilde kommer vara med henne.

Annars så flyter livet på här hemma- lika snabbt som innan med med korta stopp för eftertanke. Nu får vi blicka fram mot julen - en jul som vi som vanligt firar här nere och de som vill fira med oss är hjärtligt välkomna ner.
Thilde och Meija längtar efter snön, men jag är inte lika sugen på det om jag säger så iom att vi går till och från jobb/förskola. Eller jag går och barnen sitter i cykel/joggingvagnen så de sitter ju bra där i:).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar