söndag 27 maj 2012

Svårt ....

Ja vissa veckor är det svårt att få in träningen om jag inte väljer att gå upp klockan 4 på morgonen eller träna efter klockan 21 på kvällen.
Nästa vecka är en sån vecka då det är mycket bla inskrivning för Thilde i förskoleklassen, trivselkväll med barnens avdelning på förskolan och Tony har körlektioner. Men jag är inte uppgiven för det för så är livet. De veckor jag hinner får jag träna och boosta energi till de veckor då jag inte hinner träna lika mycket:) För ni känner ju mig så något pass får jag in - bara inte lika många som resterande veckor.

Den här veckan har varit en liten mellanvecka. Crosstrainer tisdag och onsdag och Pw lördag och söndag. I går fick jag dessutom in ett styrkepass(med den egna kroppen som vikt) och jag känner nu hur träningsvärken kommer smygande....en skön känsla.
Nu blir det kväll och jag ska ladda inför kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar