lördag 12 maj 2012

Slit ger resultat!

Ja den här veckan har jag varit bättre med vad jag stoppar i mig och visst visade vågen minus direkt! Minus 1,3 kg så efter att ha visat plus och stått stilla så är totalen 20,6 kg, vilket jag såklart är nöjd med!
Motionen har inte hunnits med lika mycket den här veckan som förra men en härlig pw i början på veckan och nu när det är helg ska jag motionera både idag och i morgon.

För er som inte vet det så kommer det bli en hel del förändringar för mig till hösten. jag kommer byta arbetsplats och även om jag har valt det själv så är det faktiskt lite skrämmande eftersom jag inte vet hur det kommer bli...Det kommer också vara ledsamt att lämna det som faktiskt har varit mitt andra hem sen 2007, ledsamt att säga hejdå till både kollegor och barn, men jag försöker tänka att jag kommer att utvecklas och därför gör jag rätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar