tisdag 1 mars 2011

Vår!

Ja idag är det 1 mars = vår. Dock får vi nog vänta på våren i år, snön ligger fortfarande kvar härnere.

Det var ett tag sen jag bloggade men tiden har helt enkelt inte funnits- dels en massa sjukor och sen jobb. I helgen var Thomas och Angelica nere och det var jättekul- det var så länge sen vi träffades!

Igår hade jag uvecklingssamtal på jobbet så det var en trött mamma som kom hem. Jobbade 6.15-20.
Jag möttes dock av Meija som faktiskt skulle vänta på sin mamma så vi fick en mysstund när jag somnade henne. Thilde ja hon sov för hon hade ju varit på handbollsträningen så hon var trött!

Idag flyttar våra barn tillbaka till sitt dagis! Åh vad skönt det ska bli! Så nu blir det nog några promenader till dagis och jobb för det ligger ju så nära varandra:). Det tillfälliga stället var ju nära hem, men en bit till mitt jobb så därför har vi inte gått dit mer än en gång. Thilde vill säkert cykla för hon har blivit så duktig på att cykla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar