lördag 19 mars 2011

Ge mig en spark

... i baken så att jag kommer igång med min träning igen! Idag körde jag ett mördarpass på crosstrainern och efteråt är det ju så gôtt, men det är just nu det här med att ta mig tid till det!

Jag har satt upp nya mål för mars och kommer att skippa träning som tar tid, eller ja alltså träning som gör att jag är borta mer än 1 timme hemifrån utan nu i början ska jag ta mig 30 minuter/dag på crosstrainern här hemma. Sen när jag kommit in i det igen så blir det promenader och löprundor.

Jag är också sugen på att göra egna vikter. Nån som har någon bra idé?

2 kommentarer:

  1. Sköljmedelflaskor med sand i. Blir som kegeboll! Petflaskor med sand blir bra hantlar! Lätt att justera vikten oxå ;-)

    SvaraRadera
  2. menade kettlebell. kolla in övningar här: http://www.cosmopolitan.se/traninghalsa/traning/2009/09/04/trana-med-kettlebells

    skitbra träning!

    SvaraRadera