lördag 5 mars 2011

Underbar dag!

Idag har det verkligen varit en underbar dag! Solsken många plusgrader och en helt underbar underbar dag!!


Thilde och Meija är glada över att äntligen kuna skrapa bort det översta skiktet i sandlådan så att man kan göra några sandkakor:)

Förutom att barnen har lekt ute så har jag klippt ner lite gamla växter och i kärleksörten finns redan nya knoppar


I

Veckan som har gått har bestått av jobb, möten och lite träning. I tisdags bestämde Thilde att vi skulle cykla till Prästkragen och hon var jätteduktig! Jag som gick med Meija i vagnen fick hålla ett bra tempo för att hinna med (vilket jag tillslut inte gjorde *ler*). På kvällen var det en riktig powerwalk med några andra mammor. Härlig runda med bra tempo!

I torsdags cyklade både jag och Thilde ( Meija satt i bak på min cykel) och ja vad säger man om den dagen....jo på ditvägen hade jag bara en växel nämligen den lättaste så alla ni som vet var vi bor kan ju förstå att jag fick trampa utav bara den iom nerförsbacken ner till mackarna...och sen när jag cyklade hem hade jag fortfarande bara en växel - den här gången den högsta så nu blev det till att ta i som bare den istället.... blir till att kolla på växlarna i morgon:).



1 kommentar:

  1. visst har det varit en ljuvlig dag! Älskar energin man får av vårsolen!

    SvaraRadera