lördag 8 januari 2011

minus minus minus!!!

Japp!
Jag började ju min viktresa igen på nyårsafton och nu en vecka senare så visade vågen på - 1,2 kg! Jippi!
Jag har som mål att röra på mig minst 30 minuter om dagen och sen lägger jag in en vilodag här och där.

Så så här har det sett ut den här veckan:
1/1  Wii Jogg + crosstrainer  60 minuter
2/1  Wii Fit  35 minuter
3/1  Promenad till o från jobbet + jogg/promenad på kvällen   100 minuter
4/1 Promenad till jobbet + kvällspromenad 115 minuter
5/1 VILA
6/1  Wii fit Jogg   30 minuter
7/1  Crosstrainer  40 minuter

Idag blir det antingen crosstrainer eller wii fit - får se vilket jag känner mest för när det är dags:)

__________________________________________________________________________

Det blev 40 intensiva minutrar på crosstrainern! Så gött att känna att jag har tagit i så mycket så att benen darrar när jag går av crosstrainern!  *Lycka*... och nej jag är inte knäpp utan jag bara behöver en sån riktig genomkörare ibland...ni vet benen känns som gelé, man tror att man ska spy i varenda tag man tar - men ack vad stolt man är när man är klar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar