tisdag 25 januari 2011

Längtar...

... till våren och tills all snö är borta!
I år har vi bygge av trädäck, ommålning av huset och allmänt fixande i trädgården. Jag vill börja nu! Men det är ju liiite svårt med tanke på att det fortfarande är snö på marken.

Förhoppningsvis har vi bara ett hus att ta hand om, men vissa dagar känns det som om vi Aldrig får det andra huset sålt....  http://bostad.lansfast.se/Beskrivning.aspx?GUID=3QJ2TPT065RETFSD&typ=CMVilla  ingen som behöver ett hus??

Med träningen går det bra - dock håller jag på och bli förkyld......den vill liksom inte bryta ut så jag går runt och känner mig småseg. Meija är hemma idag med hosta och förkylning så mitt bryter väl ut snart - hoppas jag....eller egentligen hoppas jag ju att skiten försvinner så att jag kan vakna till liv igen!!

Vågen visade ytterligare minus i lördags så den totala minskningen sen starten i maj 2010 är 8,8kg och -66 cm på kroppen. Det jag ångrar nu är att jag inte mätt hela kroppen från början utan bara midjan för hade jag mätt allt från början hade det varit fler cm som försvunnit. Men men man är alltid efterklok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar