söndag 16 januari 2011

Lovely!

Ja livet känns helt underbart just nu - har en underbar man, två underbara barn och träningen flyter!
Den här veckan har jag rört på mig varenda dag!

Måndag: Promenad till och från jobbet
Tisdag: Styrka med egna kroppen som vikt/motstånd
Onsdag: Snöskottning + wii fit
Torsdag: Wii Fit
Fredag: Crosstrainer
Lördag: Styrka och Yoga med Wii fit
Söndag: Promenad

Totalt har jag rört på mig 5 timmar och 10 minuter!! Helt klart godkänt!
Vägningen i lördags visade på - 0,4kg vilket innebär -1,6kg sen 1/1 -11 och - 8,3 kg sen 9/5 2010

Utanför fönstret håller snön på att töa och jag hoppas innerligt att den töar bort och inte kommer igen förrän i november igen! Jag vill ha barmark så att jag på allvar kan ta tag i min jogging! Mitt mål det här året är att orka 5 km. Låter kanske inte som ett jättemål, men för mig och mina kilon är det ett stort mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar