lördag 11 december 2010

hoppsan

...vad det var längesen jag skrev. Jag kan säga att vissa dagar startar jag inte ens datorn här hemma för det hinns helt enkelt inte med. men vi lever i alla fall *ler*

Träningsmässigt går det segt - har varit förkyld länge o inte velat träna pga förkylningen men idag tog jag mig i kragen o det slutade med 30 minuters wii träning. Dessutom har jag gått till jobbet hela denna veckan så lite har jag ju rört på mig - dock saknar jag den där känslan av trötthet i muskler som man får efter ett riktigt hårt pass - blir till att fixa det.

Livsmässigt har detockså varit lite segt de senaste veckorna - helt plötsligt kommer vardagen ikapp en och nu när vi inte har en massa att fixa i huset så får man mer tid till att tänka, mer tid till att sakna och det tar tid att sörja!

I morgon är det redan 3 advent så december går lika sjukt snabbt som de förra månaderna - vart tar tiden vägen?
Idag ska vi i alla fall bara mysa och Thilde har beställt tacos så det får det bli ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar