måndag 8 november 2010

snaaaart....

snart, snart har jag nått mitt första delmål som är - 10kg! Vågen stannade i söndags på -8,6kg och - 18 cm i midjan!!!
Ja jag vet att jag ska vara nöjd, men vet ni det är jag inte! För jag vill mer , mycket mer!
Jag vet att jag kan - jag ska bara hitta rätt verktyg till det...

Igår var jag och S ute på en runda och så här i efterhand är jag såååå missnöjd att jag gav upp joggingen efter typ 13 minuter......nästa gång SKA jag orka längre - det gäller ju bara o komma över den här mentala spärren. Nästa gång säger vi inte hur länge vi sprungit förrän vi varit ute i mer än 20 minuter, eller vad säger du?

Förra veckans totala motion blev hela 5 timmar! DET är jag nöjd med för det är 5 timmar mot ett sundare liv:)

Idag har dagens motion bestått av promenaderna till och från jobbet och i morgon blir det en långrunda på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar