söndag 24 oktober 2010

Söndag...

... är vilodag eller? Nej inte på träningssidan i alla fall.
Idag blev det 30 minuters intensiv wii joggning. Riktigt riktigt gôtt var det - jobbigt och med riktigt hög intensitet. Thilde joggade bredvid då och då och Meija satt i soffan o hejade på oss *ler*.

Hur håller jag koll på vad jag tränar då? Jo dels ska jag ju skriva här, men sen skriver jag också en sorts träningsdagbok och det gör att jag har bättre koll på det mesta.
Jag har mäter mig också och när jag började träna i maj så mätte jag bara midjemåttet, men from oktober så mäter jag mig på fler ställen.

Ett glädjeämne är att jag gått från midjemåttet 107cm till 92cm!

Nu tänker ni kanske: Jaha o varför skriver du ut dina mått? ja för jag vet att folk läser här, vilket pushar mig till att prestera - annars kan jag ju hålla på i det tysta och bara skita i det när jag inte pallar.

Nu fortsätter min resa mot 65-70kg. Idag är det en resa - i morgon är det kanske en kamp... allt beror på dagsformen:).

Veckans totala träningsmängd blev 3 timmar och 40 minuter! (Då räknar jag måndag till söndag så ny vecka = nollställd träningsmängd).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar